Törölt nick Creative Commons License 2008.04.17 0 0 1051

Nem vesztem el, csak dolgozom. Hál istennek, meg a kereskedőknek, ma megjön az impeller az 5 lovashoz. Kész a ponyva, készülnek a belső borítások, javítottunk a merülésen, szóval mehetek a túrára.

Mervipapa is elküldte a Vihart, élőben is olyan szép mint a képeken. Még egyszer köszönet! Úgy tünik meg lesz az eredeti hajólevél is, sőt a kormányműre, irányváltóra is kaptam komoly igéretet. A túra után lehet hogy átszereljük, és a Viharral le is vizsgáztatom.

Tervezgetek egy új kishajót, 7m hossz, a vízvonalon 1-1.1 m széles, a középső test legnagyobb szélessége 1.4 m, 25-30 cm  merülés, stabilizáló szárnyakkal, a 60 LE Yamaha kerülne a seggére. 2 főre lesz méretezve, egy emelhető kabintetővel. Szóval egy gyorsabb sport siklóhajó, egy kis száguldozáshoz. Ime az ihletet adó képek.

 

Ha valakinek vannak ilyesmi képei, esetleg rajzai, megköszönném.

 

Beer-ci figyelem! Az optimális merülés 900 kg-ra lett tervezve. 1600kg-nál már csak kb 12-16 cm lesz a fedélzet széléig. Ebben az esetben már lassú lesz, és ha orr felől kapod a hullámot, akkor az felcsap a fedélzetre. Ne felejtsd el, ez inkább átvágja a hullámot, mint felemelkedik rá. Nekem 60 cm  magas volt a felépítmény oldala

 

 

Előzmény: Beer-ci (1044)