Presidential Cycling Tour of Turkey
Grand Prix of Istanbul
1. 45 RAST Grégory AST 30 2:03:09 -
2. 122 GINANNI Francesco SDA 30 '' ''
3. 75 GARCIA DAPENA David KGZ 30 '' ''
4. 94 PRIAMO Matteo CSF 30 '' ''
5. 73 CESAR VELOSO Gustavo KGZ 30 '' ''
6. 175 RUBIANO CHAVEZ Miguel CZP 30 '' ''
7. 125 MISSAGLIA Gabriele SDA 30 2:03:35 +00:26
8. 114 REDA Francesco NGC 30 2:07:52 +04:43
...
11. 41 BAZAYEV Assan AST 29 +1 Lap(s)
14. 44 KLÖDEN Andreas AST 29 +1 Lap(s)
23. 42 DE KORT Koen AST 28 +2 Lap(s)
75. 46 ZEITS Andrey AST 7 +23 Lap(s)
81. 43 JOACHIM Benoît AST 7 +23 Lap(s)
Gyönyörű környezetben izgalmas versenyt produkáltak a kerekesek.
A pálya nemcsak a szintrajzon tűnt keménynek, a hivatalos eredménylista alapján mindössze 8 (!) versenyző fejezte be körön belül a versenyt, Klödenék hétfős csoportja már körhátrányba került.
Ebben persze valószínűleg az is közrejátszhatott, hogy inkább lelassítottak (vagy a zsűri fogta vissza őket), hogy ne az utolsó körben kelljen őket kerülgetni.
A kábé 20 fős főmezőny - benne Koennal - még befejezte a versenyt (2 kör hátrányban), de a többiek valszeg már idő előtt leléptek zuhanyozni.
A bölcs zsűri salamoni döntése alapján holnap valamennyi kerekes rajthoz állhat, hogy milyen időkülönbséggel, azt nem tudom, de feltehetően max. időjóváírásnyi lesz az első három és a mezőny között vagy még az sem.
Grégory nagyon okosan csinálta, de az is lehet, hogy Gallopin ismerte fel a lehetőséget, és köldte a szökevény páros után. Egyébként olyasmit nyilatkozott Rast, hogy ő csak azért akart előre menni, mert veszélyes volt a lejtmenet a kockaköveken. :-)
Mindenesetre okosan csinálta, a vége felé már nem vállalt annyit lefelé és a síkon, csak arra vigyázott, hogy az emelkedőn ne lepje meg senki.
Kérdezték a versenyről is, ha jól értettem azt mondta, hogy vagy négy kártyája is a csapatnak, de 6 emberrel nem lesz könnyű ellenőrzés alatt tartani a versenyt.
(nagyon szépen beszélt angolul szerintem)
Ma délután átrepül az egész peloton Izmirbe, ahonnan az első szakasz rajtol:
Érdekes lesz az a ~200 méteres emelkedő nem egész 10 km-rel a mége előtt meg az arról való lejtmenet.
Nem lepne meg, ha nem klasszikus mezőnyhajrá lenne a vége, kérdés, hogy Petacchi mennyire tud vagy akar helyzetbe kerülni.