Olvassad át a szerződésedet, esetleg konzultáljál egy ügyvéddel, hogy mit lehet tenni.
Mindenképpen "jár" a késésért pár extra, amit utólag belerakhatnak, vagy tartozék, amit magaddal vihetsz átadáskor (alufelni, téli gumi, tetőcsomagtartó, nagyobb rádió, riasztó, váltózár...).
( a "jár" azt jelenti, hogy érdemes engesztelésül kérni valamit, de szerintem a jobb helseken eleve felajánlják "kártérítésnek")
Ha nem nagyon egyedi a kocsi, érdemes esetleg megnézni az országban lévő készleteket, hátha van közte hasonló, amit hamarabb átvehetnél.
Kérdezd meg, hogy nincs-e már gyártásban lévő, vagy már betervezett gyártási időpontú és módosítható, berendelt, de vevő nélküli kocsijuk, amit átvehetnél.
Nekem is így lett meg az Octim.
A szalon megrendelt egy kocsit a gyárból, amire még nem volt vevőjük.
Amikor megegyeztünk, akkor még lehetett módosítani pár dolgot, hogy teljesen megfeleljen nekem (akkor lett a szín szaharabézs az eredeti fehér helyett), de már másnap sem lehetett módosítani, mert lezárták a gyárban a kocsi adatlapját.