A Healing Touch egy nagy előnye, hogy marha nagyot gyógyít, igaz, cserébe a játék leglassab gyógyító varázslata. Nekem 1600 most a healing upom, és bizony kritikallal 8k-8,5k-t gyógyít. Viszont nagyon lassú, jómagam csak Nature's switnessel használom, mert egy instant 5k-8,5k-s gyógyítás megmenti a tankot.
A druida nagyon más a többi healer kaszthoz képest,. mert neki a fő erőssége a HOT gyógyítás. Alapvetően mindig legyen rajta a tankon a Rejuv, ugyan is igencsak jó varázslat. Nekem mot olyan 850 körül gyógyít 3 másodpercenként. Ez nem tűnik olyan soknak, viszont emellett mindig megy a druida legjobb gyógyító varázslata, a Lifebloom. Ez kb 550-600-at gyógyít másodpercenként, persze 3x rakom fel. A lényeg, hogy ez legyen fent mindig.
Ami a Lifebloomnál nagyon fontos még, hogy ha van olyan trinketed, vagy cuccod, ami ad x+healt mondjuk 15-20 mp-ig, azt ha elhasználod, akkor addig ezzel a +híllel számolja a lifebloomot, amíg fenntartod, nem pedig 15 mp-ig. Tehát ha egy bossfight alatt ami tart 5 percig végig fent van a Lifebloom, akkor végig ezzel a +híllel számolja.
A Sámán teljesen más típusú híler, ő nem Hotokat használ, hanem gyakorlatilag egy gombos híler, spamolja a Chain Healt, ami egyébként tényleg az egyik legjobb gyógyító varázslat. Viszont a druida sokkal izgalmasabb híler.
A druida szerepe is más egy raidban. Main Tankon Rejuv és Lifebloom, más nem nagyon szokott menni, esetleg instant Healing Touch ha gáz van. Viszont nagyon sok raidban ő a raid híler, mert kevés manából sokat hílel Rejuvval, és egyszerre sok partitagot tud vele gyógyítani.
Ami nagyon fontos, hogy nagyon kell ezekre a helyekre a +híles cucc. Mint írtam a druidámnak 1600 van, de ezzel sem vagyok elégedett, bár az is igaz, nem minden cuccom van encsantolva.
Ha frissden talentoltál át, BG-ről érdemes összeszedni a híler kalapácsot, 372 hílt ad, és ha AV hétvége van, egy hétvége alatt össze lehet szedni a 100 markot és a 27k honort.