Nem csak ez derült ki a sztrájknak köszönhetően!
A magyar vasútvonalak fele teljesen fölösleges, a magyar vasutasok kétharmada szintén fölösleges, a Volán el tudja látni vidéki szárnyvonalak forgalmát!!! Ezért a fővonalak kivételével a vasútvonalak felét fel kell számolni, meg kell szüntetni!!!
A MÁV 2006-os vesztesége 84 milliárd forint volt. És ezt mind mi fizetjük, adófizetők.
Minden ember 8400Ft-ot fizet évente, ennyi jut egy főre a MÁV veszteségéből, és ez vonatkozik csecsemőre, mindenkire.
Ha a munkavállalókat nézzük, akkor ez az összeg 3,5 millió munkavállalóval számolva fejenként 24 ezer forint. Ez havi 2000 anélkül, hogy 1 métert is utaznánk, ennyivel csökkenhetnének havonta a terheink anélkül, hogy jobb, vagy rosszabb lenne az életünk.
Ha az 1 millió közalkalmazottat levesszük, akkor ez 33600 Ft évente minden versenyszférában dolgozó munkavállalótól. Egy félhavi minimálbér minden versenyszférában dolgozótól a Gaskó-félék eltartására.
Mindenki úgy számol, ahogy akar, ahogy neki szimpatikus, 8400, vagy 24000, vagy 33600Ft, a lényeg, hogy a sok fölösleges üres kocsitologatást mi fizetjük. És még többet nyerhetünk, hiszen, ha nem kell annyi mozdonyt, vasúti kocsit beszerezni tízmilliárdokért, azon is kemény tízezreket spórolhatsz Te is, kedves felhasználó, és én is, mi, magyar adófizetők mindannyian, közösen.
Ezért kéne a fél vasutat felszámolni, megszüntetni.