,,Vagy itt egy újabb dal, a "Longest Day": kinek nem kezdenek el peregni lelki szemei előtt a Ryan közlegény megmentésének jelenetei, miközben ezt a számot hallgatja?"
Nekem, mert nem láttam a filmet:)
Amúgy szerintem ehhez a zenéhez egyáltalán nem illene a csajozós-piálós-metálistenes szöveg, az egészet kommerszé tenné. Harris kitűnő szöveg író(Hallowed, Sign of the Cross, Trooper), de szerintem Dickinson őt felűlmúlja(Flight of Icarus, Moonchild, Revelations, Powerslave, two minutes...stb.) Én azért tartom őt jobbnak, mert eleve nagyon nehéz úgy verset írni, hogy átjöjjön a mondanivalója, és még rímeljen is, vagy ha nem rímes a vers, akkor legalább a lüktetése meglegyen. Dalszöveget meg szerintem még nehezebb, mert ott még a zenéhez is illeszteni kell. A legtöbb banda csak rakja egymásután a szavakat, és semmi kerek egészet nem ad a szöveg. A Harris szövegek egységben vannak mind a zenével, mind a többi mondattal, de szerintem Dickinson egy fokkal továbblép, mert az ő szövegei önmagában zene nélkül is teljesen jól olvashatóak versként. Itt főleg a szólókarrieres számokra gondolok: pl. Gates of Urizen szövege olyan zseniális, hogy mindíg borsódzik tőle a hátam. Harrisnek is vannak ilyen számai, csak szerintem kevesebb,mint Dickinsonnak. Harris viszont zenét jobban ír.