Látom, hiányzom. :-)
Nagy vonalakban a működés:
Bekapcsolás után vízker szivattyú, izzítóstift, égéstápláló ventilátor és az autó saját ventilátora elindul. Utána kinyit a mágnesszelep, a kályha üag szivattyúja üag-ot szív és a kályha és elindul az égés.
A lángképződés után az izzítóstift kikapcsol.
Ezután kb 20 mp-cel az égéstápláló levegő ventilátor több fokozatban eléri legmagasabb teljesítményét.
Ha nem képződik láng, a készülék újra elindul. (próbálkozik szegénykém)
Elkezdődik az automatikusan szabályozott fűtőüzem.
Ha a hőmérséklet eléri a 78 C-ot, a fűtés energiatakarékos üzembe áll át.
Kikapcsoáskor az égés véget ér, és elkezdődik az utánfutás. A vízker szivattyú, a kocsi saját ventilátora és az égéstápláló lev vent tovább működnek, hogy a kályhát lehűtsék (utánfutás).
Az utánfutás kb 120 mp. Utánfutás alatt a kályhát újraindítása megengedett.
30 perc után a fűtőkészülékben lévő üag elfogy. Ha a jármű motorját még kb 2 percig járatjuk, akkor ez a "tartalék" utántöltődik.
Lehet, hogy kicsit ponyva a megfogalmazás, de még ebéd előtt le akartam nektek fordítani.
Boldog húsvétot! :-))