Csacskamacka Creative Commons License 2008.03.21 0 0 2087

Látom, hiányzom. :-)

 

Nagy vonalakban a működés:

 

Bekapcsolás után vízker szivattyú, izzítóstift, égéstápláló ventilátor és az autó saját ventilátora elindul. Utána kinyit a mágnesszelep, a kályha üag szivattyúja üag-ot szív és a kályha és elindul az égés.

A lángképződés után az izzítóstift kikapcsol.

Ezután kb 20 mp-cel az égéstápláló levegő ventilátor több fokozatban eléri legmagasabb teljesítményét.

Ha nem képződik láng, a készülék újra elindul. (próbálkozik szegénykém)

Elkezdődik az automatikusan szabályozott fűtőüzem.

 

Ha a hőmérséklet eléri a 78 C-ot, a fűtés energiatakarékos üzembe áll át.

 

Kikapcsoáskor az égés véget ér, és elkezdődik az utánfutás. A vízker szivattyú, a kocsi saját ventilátora és az égéstápláló lev vent tovább működnek, hogy a kályhát lehűtsék (utánfutás).

 

Az utánfutás kb 120 mp. Utánfutás alatt a kályhát újraindítása megengedett.

 

30 perc után a fűtőkészülékben lévő üag elfogy. Ha a jármű motorját még kb 2 percig járatjuk, akkor ez a "tartalék" utántöltődik.

 

Lehet, hogy kicsit ponyva a megfogalmazás, de még ebéd előtt le akartam nektek fordítani.

 

Boldog húsvétot! :-))

Előzmény: 95xf (2086)