idős Creative Commons License 2008.03.20 0 0 5808

Sziasztok!

 

Két hete hoztam el egy 240D-t. Már írtam róla teendők listáját.Sajnos azóta újabb teendő került elő. A nagykörúton ugyanis eldurant a hűtővíz csöve, hál'istennek a cső végén így rövidítéssel meg tudtuk oldani, hogy lábon jöjjön haza. Unokatesóm, aki régi állólámpa tulaj és szereli is beletekintett és azt tapasztalta, hogy a vízcső körüli dolgok különböznek az ő kocsijától. Mindezentúl a verda kulcsos indítású - jóllehet echte 115ös műszerfala van, ízzítást jelző fénnyel (nem a lyukacsos kukucskálóval)- és uncsitesóm arra gyanakszik, hogy 123-as motor van benne. A gyanút fokozza, hogy az alvázszáma és a motorszáma is AF-es.

 

Tudni kell, hogy az autó papírjai szerint 78-ban lett forgalomba helyezve, ami azt jelentheti, hogy az egyik uccsó állólámpásról van szó. Lehet ez a különbözőség oka?

 

Előre is köszönet a meglátásokért,

z