A német kocsin, ha jól azonosítottam be, akkor egy milotec body-kit van (akciós a milotec.hu-n), egy krómozás a hűtőmaszk alatt (szerintem ettől passatos lesz, nekem nem tetszik), krómpálcák a hűtőrácsban (milotec), egy 17-es, gyári, talán Pegasus felni, kis ültetés és minden, gyárilag fekete külső műanyag színre fújva.
Szerintem az Okti formája kívánja a hátsó szárnyat és az RS szárny igen szép vonalú.
Elölre azért jó a toldat (amit én választottam :-)), mert a szárnnyal együtt ék alakot ad oldalról a kocsinak, dinamikusabb hatást kelt.
A krómok -szolidan kezelve őket- elegánssá teszik a kocsit, talán ha egy krómcsík körbefutna a koptatócsíkokon, akkor az is jó lenne, de sajnos csak homasita-s megoldást láttam eddig, abban meg nem bízok tartósság tekintetében.
Mellesleg köszönöm a szín dicséretét, de ez -és a német valamint az Autostyl bemutató autó sem- kappucsínó-bézs (lehet, hogy rosszul írtam), hanem szahara-bézs, ami sokkal világosabb és már nem rendelhető.
Az RS jelvényt csak addig raktam fel, amig nem lesz valódi RS-em, akkor majd arról leszedem és a helyére teszek egy 1,2 HTP-t. :-)
Különbenis, ez nem gyári RS, hanem "RS Ckerti EDITION", aki tud olvasni, láthassa
:-))
