Gyöször
2008.03.11
|
|
0 0
1226
|
abban a vastag csőben 2 vékonyabb cső van és hidraulika olaj mozog ami átviszi a hajtást. Egy kis olajszivattyút hajt meg az első lánckerék, az első kerékagyban meg van egy hidromotor, ami forgatja a kereket. Tulajdonképpen az elv tökegyszerű, bármelyik MTZ traki után akasztott kék nem kicsit büdös trágyaszóróban megcsodálhatod nagyban (tudod amelyiknek a végén a lapátokra annyi bálamadzag tekergőzött fel, hogy vagy 20 feljelentgetős embert fel lehetne vele akasztani.. ) :))) csakhát ez a cső elrendezés, valahogy exta hülyén néz ki :) Ugyan így működik tulképp a dakaros Yam WR450F de régebben olvastam, hogy magyarok is csinálják ezt. Ha beviszed a KTMed, kisSuzukidat, vagy épp a nagySuzukidat, megcsinálják :) Pézé :) A feljeletgetéssel meg nincs semmi extra KKFházán, ez mindehol ódivatú hobbyja a lakosságnak. Eleinte énis mérgelmtem magam rajta, de aztán mivel egyedül vagyok a faluban inkább meghúzom magam. |
Előzmény: Iceapo (1225)
|
|