tusi74 Creative Commons License 2008.02.26 0 0 243
Mivel az OTP-t csak szidni divat, ezért most megosztanám mai kellemes meglepetésemet. Magát az ügyet nem szeretném leírni, lényeg az, hogy egy bizonyos kezelési költséget megreklamáltam, mégpedig interneten keresztül e-mailben kezdeményeztem. Minden rendelkezésemre álló papírt beszkenneltem, mellékeltem, és udvarias, de tényszerű hangnemben leírtam a kifogásom, érveimet.

Hasonlóan udvarias válasz érkezett,
"Tisztelt ******!
Köszönettel vettük bankunkhoz küldött levelét.
Tájékoztatjuk, hogy bejelentését nyilvántartásba vettük, annak kivizsgálását megkezdtük. A kivizsgálás befejezéséig és a válaszadásig további szíves türelmét kérjük.
Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.
Tisztelettel:
*****
OTP Bank Nyrt.
Elektronikus Banki Igazgatóság
Ügyfélkapcsolatok Osztálya"


Ez volt múlt csütörtökön, na mondom, ez egy nesze semmi fogd meg jól válasz, biztos nem az én pár ezer forintomat fogják vizsgálgatni.

És kellemes meglepetésként ma (kedden), jött az SMS, és láttam, hogy a megreklamált összeget jóvá is írták a számlámon.
Még igazi válasz nem érkezett, de nagyon örültem, és kellemesen csalódtam. Rájöttem, ha legközelebb is fiókban nem sikerül zöld ágra vergődni, akkor inkább e-mailt írok. És az is tanulság, hogy a türelmes levél, jóváírást, vagy legalábbis foglalkozást teremt. Jól esett, hogy nekem adtak igazat. Mondjuk az nyilvánvaló volt, hogy igazam van, minden papírom megvolt, csak fiókban nem sikerült az ügyintézővel közös nevezőre jutni. Megpróbáltam ezt az utat és sikerült. Lehet várnom kellett pár napot, de nekem mindenképen megérte.