A hangmúzeum magában a hanxerben van benn. Semmi különös extra "csak" a torzító, zengető. Na ok, egy extra, mert 1936-os és még visszafoldbackeletlen az alsó oktáv. Még hátravan az utolsó állomás, a string bass.
A saját fejlesztésű EMU orgonámban azonban lassan a 3. fázisnál tartok.
1.0: 2007 feb. Még TREKII-s AB3 rövid mintákkal, loopokkal össz 14 féle. Igazából még csak kísérlet volt hogy milyen lenne, de azonnal bevált és sok koncertre vittem.
2.0: 2007 júl. Újbóli mintavételezés a megelőző tapasztalatokkal a Joeyes, Rhodás A100-ból lényegesen hosszabb mintákkal és loopokkal 21 féle.
2.1: 2007 okt. A hangerő pedálból swell pedál lett folyamatosan változó loudnesses hangszínnel, dögösebb hangkarakterrel, a vibrátó továbbfinomodott. Hangban nagyon lényeges változások, mert ezzel lehet "tolni" az orgona hangját.
Már megterveztem a 3.0-t is. Az EMU tulajdonságait persze szem előtt kell tartanom. Ennek ellenére külön rátehető perkája, választható nyávogós normál vagy sírós chorusvibrátó, még több presetje (30-40), külön választható folbackeletlen alsó oktávja, rugószengető csattanása lesz. Valószínűleg az eladó 1974-es B3-asomból hozom a hangot, mert korra, állapotra, alkatrészekre, hangra az állhat legközelebb egy gyári új B3 hangjához. A hatalmas adatmennyiség miatt itt már kénytelen leszek szg-t használni a szerkesztéshez.
Továbbá megterveztem egy rendes 25-ös sugaras, orgona felé billenő midis basszpedált, amely szerintem nagyon olcsón kijöhet (<100e) és még lényegesebb, pehelykönnyű lesz! (4-5kg) Annak is neki kéne látnom.
Nem kell weboldal, jobb hogy összesen egy fórum van mindenki millió információjával. Persze Youtube van. Üdv, Zs.
Épp most van szétszedve a Fatar SL161 kontakttisztítás miatt, nemrég volt az A33. Teljesen jók ezek az olcsó olasz mechanikák. 8 éves lányom imádja elemi darabokra lebontani, majd összerakni ezeket. Kontaktok, gumipogácsák, minden billentyű, rugó le. A 161-et hamarosan felszerelem a Hammond XB3 midis dupla lezlivezérlő félholdjával.