szomszed007 Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1390

  Az a piros vezeték megy bele a dúsítóba. Annak hidegindításkor adok egy 12V-ot egy kapcsolóval, így nem dadog hidegen az autó.

 

Ezt nem kéne csinálnom ha elektronikus adagolóm lenne mert meg van oldva.

Viszont ahogy a régi mechnikus adagolós 2.4 TD motoroknál vannak, egy gomba a hengerfejben 17foknál, (de van 33 fokos is) szétkapcsolja elvileg az áramkört.

Nah nem tudom hogy 2.4TD elektronikus adagolósnál hogy van ez.

Mert itt csak Double Temperature Switch-et hoz.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AD91&mospid=47280&btnr=11_1899&hg=11&fg=15

 

A régi 2.4 TDnél meg hoz hőfokot is(29es):

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4211&mospid=47214&btnr=11_1929&hg=11&fg=15

 

Érted vagy mit írjak még?

 

szomszed

Előzmény: BMW Power (1386)