Jó estét kedves sporttársak!
Nem tudom, jó helyen járok-e, de úgy gondolom, az én, illetve fiam esete is kapcsolható az érdekvédelem témaköréhez.
A srác nyolc hónapja vett egy Mongoose Tyax-oz. Januárban olyan nyolcast kapott a hátsó kerék, hogy nem fordul el a villában. A szerviz, - természetesen (!)-, szakvéleményt kért a forgalmazótól, aki, - természetesen(!)-, elutasította garanciális javítást, mondván, nem rendeltetésszerü használat során következett be a hiba. Beszéltem a szervízzel, persze kérhetek anyagvizsgálatot, de ha megáll a szervíz véleménye, akkor annak a költsége az én saram. (Ijesztegetés?)
A srác nem bukott vele, nem használta versenyszerűen a gépet, csak lemerészkedett az aszfaltról, de hát ezek a bringák erre vannak, nem? (Nem kell mindjárt extrém dolgokra gondolni)
Mi az, hogy "nem rendeltetésszerű használat"?.
Erre a következtetésre hogyan jutnak? (A szakvélemény egy Word formátumú papír, semmi utalás a bringára, vázszám típus, stb., ez szabályos?)
Van-e nektek ilyen, vagy ehhez hasonló tapasztalatotok? Mi lett a dolog vége?
Előre is köszi.
Bocs, ha ez nem ide való, de most hirtelen ezt a fórumot találtam megfelelőnek.
Zoli a séf