közvetlennél másképp működik kicsit, "nektek" alapjáraton és alapjárat közeli fordszámokon zárva, "nekem" meg ott van nyitva leginkább és terhelés növekedésével csökken a nyitás. Meg lehet győződni róla, bármelyik közvetlenesnél alapjáraton lehúzva a vákumcsövet hallani a hangján hogy kopógósabban jár.
Valahol majd túrok egy vezérlési diagrammot.
Á az a beszívott levegő hőmérsékletén lehet nem oszt nem szoroz, csak úgy elméletben játszottam a gondolattal mi zajlódik le :-) De mondjuk az igaz hogy jéghidegen szívja egyik oldalon a full hideg levegőt, másik oldalon meg fűti a gátat és ennek annyira nem örűl, fontos a bemelegítés, persze nem kell túlzásokba esni.
Egyébként játszottam az agr-rel, rádugtam közvetlenül a full vákumot a szelepke megkerülésével, és alapjáraton még jár, de a fordulatot nem veszi, nem is gondoltam volna hogy ott azon a pici keresztmetszeten annyi kipufgáz vissza tud jönni hogy megfojtja a motort. Jól be kéne kötni motorblokkolónak a riasztóhoz :-)
(közvetlenek-et irtam direkt mert énis az vagyok de nem CR, én még Vp44 ami 1800bar-on lő a korai cr-ek 1350 barjához képest, ezért is eszik olyan keveset)