Izram
2008.02.08
|
|
0 0
5642
|
Helyesbitek egy kicsit... A legszuro utan a szivosor elotti csoben talalhato..es az ott ataramlo levego mennyiseget meri....adott fordulatszamhoz es gazpedal allashoz meg van adva ,hogy mennyi az idealis befecskendezett uzemanyag mennyisege....ennek az ertekebe szol bele a bearamlo levego fuggvenyeben...kb 10% elterest okozHAT az elore megirt ertekekben.....ha nincs benne vagy rossz csupan annyi tortenik ,hogy megirt program szerint tortenik az uzemanyag befecskendezesenek a mennyisege...vagy szopatosabb markaknal esetleg nem is engedi elindulni a motort, hogy csereltesd szepen ki HORROR osszegert termeszetesen....holott az auto jarokepessegebe semmilyen szinten nem szol bele...kb annyi funkcioja van mint egy lambda szondanek..... ...fogyasztas is emelkedhet, a teljesitmeny is csokkenhet de nagyon elenyeszo mertekben....tehat tulajdonkeppen a legnyomas is mint olyan beleszol a dolgokba de nem a legkori legnyomast meri termeszetesen...fogalmazhatnank ugy ,hogy a szivocsoben meri a legnyomast...de azt is az aramlo levego sebessegenek a fuggvenyeben teszi... Nekem elotte egy 145-os 2.0 QV Ts alfam volt....tipushiba a legmennyiseg- vagy legtomegmero folytonos bekrepalasa....nekem nem volt vele gondom de sokaknak igen...es tapasztalt , hű aflashoz melton kimuveltem magam ezen a teren is... |
Előzmény: ICram45 (5641)
|
|