öröm tölti el a szivemet, mikor az értelmes emberek tömegével jelenkeznek megoldani a tömegközlekedés vasuti ágazatának a problémáit.
nincs sok gond különben, ugyanis egyszerü személyi titkocskák jelentenek esetleg akadályt, ilyen gaskó felügyelő bizottsági tagsága, ami elzavarással megoldható.bár őt a vdszsz szolidaritás szakszervezet delegálta oda, ami már egy kicsit necces, nem biztos, hogy a sztrájkolók meneszteni fogják.
a vasutasok szervezettek, kiállnak egymásért, amit az ötvenes évektől létrehoztak bérük bizonyos százalékának felajánlásával, munkájukkal(saját egészségügyi hálózat, üdülők, sport és kulturális intézmények) mind elprivatizálták tőlük. 150000 fős nagyvállalatból 40000 fő alattivá zsugoritás. most mikor az egyetlen olyan részét adják el ami haszonnal müködtethető, sőt a vevő értékitélete szerint sokkal több haszonnal, mint az eddigiek során bármikor végre valaki azt mondja- hoppá, akkor a dolgozók is részt kérnek- mekkora felháborodást vált ki.
mintha ők tehetnének róla, hogy más privatizáció során a dolgozók bambák voltak.
tudom, hogy nem az irigység beszél belőletek, lelketek tiszta, apró homályos pillanatotokat leküzdve ti is drukkolni fogtok velem együtt a sikerükért.
a vezérigazgató törvénytelenségre utaló nyilatkozata sántit, jelenleg ezek a részegységek még a máv zrt-n belül holdingban müködnek.
ha viszont ennek ellenére törvénytelen, szives figyelmébe ajánlom a biróságok kinálta szolgáltatás igénybevételét