drMinit Creative Commons License 2008.02.03 0 0 3823

ckerti

stevie kartárs jobban elmerült ebben a témában, többször írt is ide és más topikokba, sőt a mostani Autó2 című újságban is értékelt egy kombinált lopásgátló szerkezetet, ami a kuplungot, váltót és a motorteret védi, de elég a váltózárnál matatni az aktiválásához


Ha jól gondolom, Stevie a Cerberos védelmet vette most górcső alá.
Tökéletes megoldás lehet az is az Octávia esetében, de én talán mégsem ajánlanám!
Hogy miért?
Nagyon egyszerű:
A fent említett terméket előállító társaság célja, a Skoda család, szalonszinten való "Gyári" szerelése.
Ennek legfőbb előnye az, hogy ha sikerül ezt kivitelezniük, -és mért ne sikerülne, hisz rengeteg pénz és energiát fektetnek bele, - akkor egy új autó esetében a gyárival megegyező garanciás termékként lehet majd rendelni illetve így is fogják szerelni és kezelni.
Az ekkor bekövetkezett áremelés szinte kötelezően megjósolható lesz.
De mégsem ez a legfőbb baja, szerintem.

- ha a Skodákba tömegével szerelik, akkor sajna a AT megismeri és a kiiktatására is fel tud készülni. Így sajna értékét veszti.

- az egész rendszert (Váltózár, motortérzár, kuplungzár, és egy indításgátlás)- egy platform kezeli! Ezt elég egy helyen megtámadni, és az egész rendszer ki van iktatva. Ezt a kezelést a váltózár kulcsa teszi meg.
Ezáltal az egész rendszernek, véleményem szerint, ez a sarkalatos pontja.

- A benne található indításgátló nem más, mint az önindító megszakítása, és ez mint köztudott, nem egy erős indításgátlás...


Ha jól vettem ki az eddigi tanácsaiból, akkor érdemes egyszerre egy mechanikus és egy elektronikus védelmet is alkalmazni.



Mint pl az Ö új, autójában :-))))))


Ami véletlen, pont nem a fenti termék... ;)

Azt hiszem, ezt bizton tudom.

Minit.

Előzmény: ckerti (3799)