mumtaz Creative Commons License 2008.02.02 0 0 1149
Ceva mindenki!

Ritkán vagyok mostanság, mert eléggé mankós a netem. :(

Első körben néhány kép:


Ma kikaptam a fényszórókat a verdából, mert B1-ről lévén szó, az index külön egységet képez a fényszórótól, de abba kapaszkodik bele egy patentos füllel. A két index kintebb volt, mint a fényszóró üvegének síkja és meg akartam babrálni, hogy jó legyen. Na aztán ami ott fogadott, az nem közönséges. A leg szembetűnőbb az volt, hogy az előző tulaj idejében valaki egy olyan megoldást alkalmazott, ami nem egyszerű. Tudván, hogy a kocsi volt egy kicsit törve a megoldás szükségességén nem, de magán a megoldáson annál inkább meglepődtem. Elvágott egy jó nagy ABA bilincset és az így kapott izé egyik végét a kasztnihoz, a másikat a lökhárítóhoz rögzítette és a csavarral szépen "beszabályozta", hogy mennyire húzza be a lököst, hogy jól álljon. Majd csinálok róla képet holnap.
A másik probléma magával az indexekkel volt. Az egyiknek a tartófüle egy gumidarabbal volt megfeszítve, hogy valamennyire jó legyen, a másik index füle félig le volt törve, ezért nemes egyszerűséggel némi sziló (kb. egy teljes katucs/flakon/) kíséretében tolták be a helyére.
A fényszórók kiszedésének egyéb apró oka is volt, viszont így legalább napvilágra került, hogy miért szökik el a gáz a klímából. Azt tudtam, hogy a klímacsöveim (ahol a feltöltő szelepek is vannak) elég érdekes formában állnak, de azt nem lehetett látni, hogy annyira görbítgették ide-oda, hogy egy helyen hozzáért a kasztnihoz, ahol a fém össze van illesztve, tehát viszonylag éles. Na ez a csövet szépen kireszelte. Bár azt nem látom, hogy lyuk lenne rajta, de kb 95%, hogy itt szökik el a gáz.
Egyébként a klímaradiátor szép íves. Látni, hogy valamit rendesen pofánvágtak a kocsival, bár szépen kilakatolták.

Holnap még bütykölök ezt-azt. :)
Előzmény: Shomee E34 (1130)