HPéter1978 Creative Commons License 2008.02.02 0 0 1664
Az első sokk után megpróbáltam nyugodt fejjel átgondolni a helyzetet.

Az UCI utolsó ajánlata arról szólt, hogy a Touron lehessen ott a 18 PT csapat.
A többi versenyeikre lényegében szabad kezet kaptak a szervezők.
Az RCS ezzel a lehetőséggel élt (vissza?).
Hogy miért így? Mondhat Zomegnan, amit akar, az Astana és a High Road a múltja miatt került kispadra. A Credit és a BTL jó kérdés, a velük szemben megfogalmazott kifogások több csapatra is ráhúzhatóak. Inkább valamiféle erőviszony-felmérésnek tűnik a dolog.
A vége akármi lehet, még kikerekedhet valami kompromisszum is, bár szerintem erre alig van esély.

Ezekben a zűrös időkben csak egy lehetőség maradt, alkalmazkodni és túlélni.
Szerencsére a csapat mögött álló szponzor talán nem olyan türelmetlen, mint egy átlag csapat esetén.

Középtávon a szervetőket rá kell valahogy venni, hogy adják ki előre, milyen szempontok alapján fognak meghívót küldeni a GT-kre, mert erre a bizonytalanságra rámehet nem kevés ember egzisztenciája.
Elsőként szegény senkinek sem ártó BTL kerülhet bajba, felteszem úgy tervezték a bevételeiket és kiadásaikat, hogy 3 nagy körön indulhatnak, nem tudom, a lecsökkenő publicitást mennyire fogja tolerálni a szponzoruk.