Nékem az a bajom , Kedves Barátom , hogy ezen ország még elég kicsi ahhoz , hogy bevállalja azokat a ma még periférikusnak mehatározott alakokat , mint én , szóval azokat , akik a veteránautóikat nem az eredeti állapotjukba kívánják visszaállítani , hanem valamelyik modifikált állapotba . Nékem 2 lengyel jószágom van , mindkettőnek neve van , családtagok . Mindkettővel egy kíérletet fogok folytatni : olyanok lesznek , amilyenek lettek volna , ha a Szövetségesek Nápolyból Dubrovnikba mentek volna , ahelyett , hogy a front megállt 2 évre Nápoly alatt , Mostar , Szarajevó , Újvidék , Szeged , Debrecen , Miskolc , Kassa , Krakkó , Warshow , és akkor a muszkák nem tudtak volna regnálni Közép--Európában . Milyen is lenne akkor egy Poski Fiat ? Noshát ilyen lesz Polka s Duduka .
A veterán Citroen Klub ( ma nem COCH , hanem azt hiszem CHAC 9 vezetőjemegcsinált egy Tractio Avant--tot ,csakhogy György Balázs ----,aki nagy lengyelbarát --- bordó / tojáshéjszínűre készítette el , s az ötletet az adta ( lásd a Veterán megfelelő száma ), hogy volt egy ilyen színpárosú Traction maquette . Én az ilyen embereket szeretem , mert ő André Citroen elveit követi , vagyis azt ,hogy sokoldalúbb , tán szebb lis lesz a lét, ha gazdagítjuk a formákat .Azokkal viszont nem sok mit van mit kezdjen a R.I.L.A.K. , akik azt mondják , a " Csajka csak feketében jó , meg a Ford T is "( pedig hogy fel lehet építeni egy olyan Packardot avagy ZISZt . . . ).
És ezért jó a Warshow 223 , mert képes valami döbbenetesre , amire más gép nem . Azt mondja :kis Gazdám , alakíts át, fejezd ki magad .
Aláírás : az, aki nem nyúlna soha a Pannónia 250 TLB színcsoportjaihoz , avagy a TATRA megváltoztatására . Vannak Szent Dolgok , fiatalok . . .