_Judge_ Creative Commons License 2008.01.16 0 0 1180
Egyetértek meg nem, kérdezek meg nem!
Tényleg nagyon fontos a dieselnél a hidegen ne hajtsd szisztéma! Nekem 2 éve van 324 d- m és amíg nem melegszik be addig nem megyek 1600 fölé még véletlen se, illetve mivel diesel 2000 fölé amúgy sem mert minek. Eleinte nekem nem tetszett a kocsi. Szerintem az ETC-s adagolóval lomha volt. Pedig nem volt kókányolva, gyárilag ennyit tud. Nagyon szép állapotban került hozzám, nyomok fel róla képet, szerencsére megkímélt volt. Nekem eddig nem sok bajom volt vele, de egy adagoló ráment. Viszont ezt annyira nem is bánom mert ezzel jobb.(régebben írtam az ETC s történetet). Én nem annyira értem, hogy sokat kell rá költeni. Nekem van ismerősöm akinek td e30 a van. Nyomja neki, nem sokat butyköli, de majd a körmére nézek.(lehet hogy csak mondja) Szerencsés lennék? Az adagolón kívül eddig csak futóműhöz kellett nyúlni, meg egy szűrőházat kellett cserélni.(meghalt a kézitáp) Fűtőmotor ment meg, de úgy tűnik, hogy meg tudom javítani, nem kell újjat venni. Nekem ennyi. Mindig pöcc. És nem hagy cserben.(2 év alatt 1X az adagoló miatt) Szerencsére ennyi. Szerintem jó a Diesel, mert mióta normális adagoló van a kocsin, ami jól be van lőve, azóta szeretem azt a kényelmet amit ad. Pláne ha a kulissza is oda tereli a váltókart ahova kell. Szinte hívogatja a következő sebességi fokozatot. Szerintem az M21 éppen olyan mint amilyen egy bármilyen autógyár első DIESEL motorja. Kezdetleges, kiaknázatlan. Szerintem nem kell elvárni, hogy többet nyújtson, mert régi és az akkori teknika szerint is új. Még is meghazuttolja magát, mert állítom, hogy a mai 3 asok Diesel motorjai nem fognak elmenni még 300 ezer kilómétert sem. Aztán felújjít, szív, bütyköl, rákölt. Lássuk be! Lassan eljár az E30 fölött az idő! Beírta magát a legsikeresebb autótípusok történelmébe. Szerintem ha a BMW újra piacra dobná, sikeres model lehetne némi újjítással.
Előzmény: szomszed007 (1150)