BMW Power
2008.01.10
|
|
0 0
1015
|
áá, az utakon futo 24d-k közül 5ből 1ben működik talán az a csúcs, túl bonyolultan gondolkodol, sokkal primitivebben működik, az ilyen megtorpanásos kihagyásos dolog mind adagolóra v. adagolótetőre vezethető vissza. De most elvesztettem a fonalat, most mecha v még az elektronikus van neked fent?
A plusz kajás dolog amit irtál ugy megy ja, de erről szó volt pár hozzászólással lejebb, a turbósnak a membrán tetejére van kötve a szivócső nyomás, a szivódizelnél meg a membrán aljára értelem szerűen vákum van kötve, az autó vákumköréből. De egy td adagoló áthangolása hogy arra a pici vákum változásra adjon plusz naftát az nem kevés idő. Alapfeltétel egyáltalán hogy legyen alul is bevezetés a membránhoz. Tudni kell hogy más szívódizelen ilyen torony sincs, nem sok értelme, ha jól be van lőve a töltés akkor mindig megkapja az elegenső anyagot. |
Előzmény: _Judge_ (1014)
|
|