_Judge_
2008.01.10
|
|
0 0
1014
|
Egy kis tűlöketérzékelő porlasztócsúcs tapasztalat. Ha a csúcs nem szakadt, attól még lehet autótorpanás. Attól függetlenül, hogy nem jelez be ameddig nincs rá szükség még lehet rossz. Ha a computer nem kap jelzést a csúcstól, a töblet nyitáshoz, tehát nem tud számolni, mivel nincs kapott adat, akkor kb 1 másodperces 0-ás kivezérlést csinál a pedálelektronikát meg lekapcsolja, és a hibakódot bejegyzi. Tehát akkorát torpan a kocsi, mint ha elvennéd a gázt, aztán meg hírtelen ránt, mert attól még visszaadja a pedálvezérlést, a szerencsétlen rájön valahogy, hogy mehet a plusz gázolaj. Ezt nekem a műszerfalon akkor jelezte ki csak, ha a csúcsra szükég volt. Amúgy nem. A kiolvasás mindent megmond, érdemes hibaód kiolvasás után töröni, aztán újra kilovasni. Lehet, hogy a régi hibák is felvannak halmozódva a kompjuterbe. A gyári Bosch tűlökdöső érzékelő 55 pénz körül mozog.(tavaj év végi ár). Érdemes megnyomogatni a gázpedált kicsit jobban. Ha műszerfal akkor sem jelez hibát, minden jól működik. Felhívom a figyelmet, hogy a gyújtás rádásakor az üzemanyagellátó hiba jelző lámpának fel kell villania. (gondoltam megosztom a tapasztalataim, hát ha segít) Amúgy üzenem a Bosch mérnökeinek, hogy elég gyérek! Szerintem ezt egy óvodás is jobban megtervezte volna, elég mebízhatalan! És ezzel elrontottak még megannyi autót. |
|