A lezlie pótlásokból nekem mindig a hibák hiányoznak. Motorzaj, nyekergés, stb. Túlságosan ki vannak egyenlítve, szép a hangkép, nincs szél, bereccsenő mikrofon, berezonáló basszus hangszóró membrán. <------ pedig azt nagyon szeretem ;-) Szóval az erőlködés érzete hiányzik. Szerintem sokan elfelejtik, hogy a torzítás elsősorban nem egy "effekt", hanem bizonyos eszközök helytelen használatából adódó véletlenszerű és abszolút káros jelenség. Tehát előállítani megfelelő torz hangot szerintem eleve nem lehet célirányos eszközzel (értsd.: torzítóval), főleg nem digitálissal. Engem legalábbis pl. játék közben megnyugtat az, ha pl. nem a digitál Overdrive gombot tekerem fel, hanem tényleg túl hajtok valamilyen bemenetet. Lehetőleg persze nem a végfokot, vagy a hangszórót, de ha csak az van, az sem rossz. (Azért ne gondoljatok tök barbárnak).
A gitártorzítók egy része talán kivétel, de azért a jó gitárhanghoz is elengedhetetlen egy agyig kihajtott véfgok+láda, ami mindjárt szét akar esni. Erre jó példa, hogy Brian May a Queen koncerteken 3x3db VOX ládát használt. Egyszerre mindig csak hármat, de általában el is füstölte őket.
Az igazi szalagos visszhangok tényleg nagyon izgalmas hangot produkálnak, ezt sem hallottam digitálisan jól reprodukálni, talán itt is a túl jó hang a hiba.
Emlékeztetőül most pénteken
jan. 11.-én Triton Electric Octopus a Take Five-ban (Paulay Ede u. 2) Utána szeretnénk egy kis jamet tartani, ami mindenki számára nyitott. Belépés díjtalan. A hely nagyon kultúrált, tágas, kellemes. Hammond B3 mellett Yamaha C3 koncert zongora -- billenyűs Kánaán!
Matyooo