trambi Creative Commons License 2008.01.09 0 0 6400

Világméretekben a professzionális hangszer és audió üzlet annyira kicsi, hogy komoly, nagy pénzeket igénylő kutatásokat nem éri meg fizetni. Ezért az új anyagok technologiák, más szakterületről szoktak beszivárogni. A korg  jó régóta kisérletezett  Composite Object Sound Modeling rendszerrel csak nem igy nevezte. Ennek szép példája volt a g4 , nekem 

például tetszett , az különösen hogy lehetett állitani a felsö tölcsér dölésszögét,/ ez sztereo 

effektezésnél nagyon jópofa./ Ha valaki veszi a fáradságot hogy a cx3 után köti a g4-et  , és ugy próbálgatja , szerintem nem vesz  észre igazán nagy különbséget, ha csak azt nem hogy az orgona effektjének mintha kisebb lenne a magashang vesztése,/vágása/ , de az illesztési próbléma is lehet... 

Más a nagy hangszer gyártó cégek inkább multifunkcios /dobol , fütyül, stb/ hangszerekben 

látják a fejlesztési irányokat, illetve  régi jó szintik, és effektek ujra élesztését hangzatos 

cosm /a marketing nagyon fontos/ technologiai billoggal ellátva. Nekem az RT-20 nem igazán jött be, de ugyan igy voltam mivel volt lehetőségem az RE-20at egy eredeti állapotu, eredeti szalaggal müködő space echoval összevetni hát az is nagy csalódást okozott.

De ez mind szubijektiv, és mindenki a a saját füleire, és  elme állapotára hagyatkozzon szerintem.