BMW Power
2008.01.09
|
|
0 0
992
|
Szia
"Viszont az előtöltés vezérlés nincs megoldva. Gyárilag az elektromos 2800-as hajszálpontos fordulatszámnál kapta meg a bólintást a komputertől és a tűlöketérzékelős csúcstól a többletüzemanyag megnyitására."
Tegyük rendbe a dolgokat. Az előtöltés azaz előbefecskendezési szögnek semmi köze az üzemanyag többletnek. Az csak a befecsi kezdetét jelenti. Ennek állítását az adagolóban az előtöltés állítő végzi, az elektromoson a vezérlőben fixen letárolt jelleggörbe alaján. Tűlöketérzékelős csúccsal csak ellenőrzi hogy ez valóban végrehajtódott e. A mecha adagolóban is van előtöltés állító mű, csak itt a háznyomás változása meg a fordulatszám alapján állít egy dugattyú. Nem kell neki semmilyen utólagos vezérlést kreálni, benne van az az adagolóban, jól ki van az talállva. Hogy nem érzel pont 2800-nál semmit az azért van mert kicsit más a karakterisztikája, meg valszeg a turbotornyot sem jól kötötték be vagy nincs is rajta, vagy nincs finomhangolva. Lejebb nemrég téma volt hogy hogyan van bekötve szívó illetve turbó dizelen. A mecha adagoló felrakása azért igényel némi állítgatást, főleg ha előtte már el volt tekergetve az előző autóban. De ezekszerint neked az elektromossal jól működött ez a dolog, mert valóban ha jó akkor a sima 324d is rúg egyett mintha valami kis turbo "bekapcsolt" volna. Elég sok tökölés mire ugyanezt a hatást eléred a mecha adagolóval.
Turbósitás nem vészes de más a vezérműtengely az biztos, meg azt nemtudom hogy a simába is van-e dugattyúfenék hűtés, meg trapézgyűrű. de valszeg van. |
Előzmény: _Judge_ (991)
|
|