_Judge_ Creative Commons License 2008.01.09 0 0 991
Sziasztok!
Még új vagyok a fórumon, de azt már is kijelenthetem, hogy egy közös és egy eltérő van bennünk. A közös az, hogy BMW –t ápolgatunk a szárnyaink alatt. Az eltérő, hogy az enyémen nincs turbó. 324d (1989) tulajdonos vagyok, és a tanácsotokat kérném. Azért bátorkodtam ide írni, mert már nemrégiben szóba került köztetek a mechanikus és komputeres adagoló közti különbség. Az én autóm az utóbbival volt gyárilag szerelve. A lényeg, hogy mind kettő volt már a kocsimon, és a mechanikus elvitte a pálmát. Viszont az előtöltés vezérlés nincs megoldva. Gyárilag az elektromos 2800-as hajszálpontos fordulatszámnál kapta meg a bólintást a komputertől és a tűlöketérzékelős csúcstól a többletüzemanyag megnyitására. Tudna valaki segíteni ennek a kiépítésében? Vákumvezérlés van a mechanikusnál, de az én autómból, ez alapból hiánycikk. Vajon hogy lehetett ez gyárilag a 87 szeptembere előtt a krómlöksisen, ami még nem volt ETC –s. A turbósításon is elméláztam már, az adagoló ezeknél szerencsére egyre megy, az olajozás meg biztos megoldható. A porlasztó csúcs viszont nem egyforma a d és a td között. Előre is köszönök minden hozzászólást!