tehtube Creative Commons License 2008.01.08 0 0 6388

Érdekes ez a lezlipótlás.

Lehet hogy az emlékeimben, mert jó régen fülessel sokat próbáltam az XB1-et és a próbálások közben minden paraméterét állítgattam ide-oda. Jónak tűnt.

Bennem az a kép van a tapasztalatok után hogy a Hammond-Suzukik egyik legerősebb oldala a lezliszimuláció.

Volt a 2101 lezlim, abban a dobrotor szimuláció kifejezetten szép megoldás, még a dob "meglódulása" is érezhető volt. Ok, maga az egész lezli nem győzött meg. Max panelba hogy ne zavarjon. Gondoltam, ezt is az XB szimulációjából tették át.

Sokkal inkább Motion Sound a kicsit definiálatlanabb dobrotoreffektje ellenére is.

VK7-8. Egész jó effekt, de nincs dry/wet arány, számomra túl erősen pulzál, főleg monóban, pedig kis koncert főleg monóban megy. Kéne egy kis dry. Gondolom ez a Boss RT20 effektje is. Ott már van dry/wet. Attól sincs mindenki oda, de van aki esküszik rá. Ki kell próbálnom.

Korg G4. Vetekedik az RT20-al. Gondolom a B-CX3 is ezzel él.

A DB5-é egész finom, semmi szélsőség, azzal jól esett műlezlisen is fellépni. Kicsit tompít a hangon.

Nord Electro-é semleges, használható. Stop lehetne benne.

Line6, használható intelligens kétrotoros végszükség esetén.

A HK Rothosphere-ről semmi jót nem hallottam a csöves előerősítése ellenére. (analóg)

A B4 tiszta sor, ebben is az egyik legjobb.

Igazából semelyik nem győzött meg eddig. Ez érdekes, mert van sok koncertfelvételem ahol mindössze egy mikrofon volt az Allsound lezli közelében, meg vonalból felvettek, ahol szimulációt használtam. Az az egy mikrofonos mindig győzött visszahallgatás során.

Lehet hogy egy lezlit nehezebb modellezni egy Hammondnál is?

Előzmény: mokusmisi (6386)