![](https://img.index.hu/imgfrm/8/4/4/6/THM_0003708446.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/8/4/5/2/THM_0003708452.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/8/4/5/4/THM_0003708454.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/8/4/5/5/THM_0003708455.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/8/4/5/7/THM_0003708457.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/8/4/5/8/THM_0003708458.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/8/4/5/9/THM_0003708459.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/8/4/6/0/THM_0003708460.jpg)
A 35545 nél én is tapasztaltam a +30 at Nekézseny tmh-nál, Szilváson a 35513 ra sikerült átszállni. :)
A képeken:
A 35542 a sátai alagútnál.
Utána nyílt vonali képek Csokva környéke előnyben :)
Egy jelző romjai,
482 es szelvénykő...,
54 es sínek a vonalban DGY 1982 54 felirat,
Egy épület alapjának maradványai,
Vonóvezetékek maradványa,
Egy fatelepi iparvágány romjai,
A nekézsenyi sziklabevágás tetejéről,
Érkező 35545
Mondjuk igazi csemege , hogy 1982 es 54 kilós síneket találtunk a vonalban...