BMW Power Creative Commons License 2007.12.22 0 0 809
Nos, elöször is meg kell vizsgálni honnan folyik, mert baromi becsapós lehet.
Le kell tisztitani, és beinditani és figyelni.

1: Ha feltételezzük hogy a srác jól rakta össze akkor az összetételnél nem folyik. Nagyon ki kell tisztítani mert ott fém a fémen tömít, ha pici rozsda is van már folyik. Én tds-em egy kereskedésből jött, sokat állt, szétszedve a porlasztóházakat rozsdás lé is jött belőle-vizes gázolaj....
Ha ez jó és tisztán van összerakva és jól megtépve akkor ott nem folyik. Láttam már olyat hogy valami kencével, vagy csavarragasztóval bekenik a menetet hogy ha máshol már nem akkor legalább ott tömítsen-grrrrr

2: Ami rendszeres gond hogy a résolaj visszavezető csöcsöket megnyomja a kulcs amivel csavarozzák be a hf-be a porlasztókat és elég neki kicsit hajolni és már reped is - folyik örökké

3: A másik gond hogy a nyomócsövekről a sok ki be szerelés miatt elnyomódik a kúp és nem fekszik bele a helyére, folyik. Elég egyszer erősebben megtépni és a következő szerelésnél már folyik örökké. És nem a csavarral erőltetjük oda a csövet hanem odahúzzuk és kézzel benyomjuk a helyére közben kézzel becsavarjuk a csavart végig, mennie kell könnyen, utána húzzuk meg kulcscsal.

A 2 és 3 a leggyakoribb gond. más hirtelen nem jut eszembe.....
Ja persze még ottvan a rossz résolajcső dolog, de gondolom ez egyértelmű hogy ez legyen az első, és kizárólag újra cserélni.


Előzmény: szomszed007 (805)