Gabka73 Creative Commons License 2007.12.16 0 0 12
Címzett:

T-Online Ügyfélszolgálata

 

Tárgy: panasz a nem működő szolgáltatásaikra

 

Tisztelt Cím!

 

 

Szégyelljék magukat !

 

A telemarketinges kollégájuk rábeszélt bennünket, hogy T-HomeTV szolgáltatásukat próbáljuk ki, melyet elfogadtunk, majd leegyeztetésre került a beszerelési időpont. A jelzett időpontban a beszerelő ember megjelent, majd jel hiba miatt kiderült, hogy a szolgáltatást nem lehet igénybe vennünk.

 

Ezt követően kezdődött a mizéria, ugyanis mióta elment az illető se telefonvonalunk nincs, se internet elérésünk. A telefon csak sustorog, hívni rajta nem lehet senkit, a bennünket hívó személyek meg azt hiszik nem vagyunk itthon, hisz a telefon rendszer szinten kicsörög, csak épp a lakásban nem csörög a készülék.

Mióta itt jártak a beszerelés kapcsán csak mobil telefonon vagyunk elérhetők, maguk meg hiába vettek fel hibajegyet a probléma kapcsán, még 24 órán belül sem képesek elhárítani azt. Csak ígérgetnek időpontokat a hibaelhárításra, mindig újabbat és újabbat, de semmi nem történik. Maguk se keresnek, pedig még adtam mobil elérhetőséget is a vezetékes helyett.

Még jó hogy az áramot nem maguk szolgáltatják…

 

Ez az egész elkerülhető lett volna, ha a szerelő meggyőződik arról, hogy minden visszaállt a helyére és nem távozik a helyszínről. A szerelőjüknek meg persze nincs mobil készüléke amin vissza tudtuk volna rendelni, még a központjuk sem tudta azt megadni.

 

Szégyelljék magukat! 

Hiába hívtam magukat T-Com, T-Online, csak küldözgettek ide-oda, hiába azonosítottam be az előfizetőt, a végén a 1412 helyett csak a 80-as számukon keresztül álltak szóba velem, mert nem vonalas készülékről hívom magukat. De hogy hívhatnám onnan, ha elrontották azt ? Menjek át a szomszédba ?

Remélem ha a saját főnökükhöz szerelik majd be ezt a berendezést majd ugyanígy járnak el. Próbálják csak meg az ő telefonvonalát tönkretenni 24 órára.

 

Kedvességük alapján minden lehetséges fórumot meg fogok ragadni, hogy népszerűsítsem „szolgáltatásukat”. Minden általam elérhető vállalati e-mail és publikus online fórumon le fogom írni kálváriánkat. Magyarázhatják, hogy a hiba elhárítását szerződés szerint 48 vagy épp 72 óra alatt kell elhárítaniuk, akkor is tudatni fogom akivel csak tudom, hogy a naív ügyfelet mennyire átverték a buta szolgáltatásukkal.

 

Igyekszem a jövőben minden lehetőséget megragadni, hogy elszakadjak cégüktől, még ha viszonteladón keresztül mégis a maguk hálózatát fogom használni. Egyszerűen döbbenetes, hogy ilyen hibát okozzanak és ne legyenek képesek elhárítani többszöri jelzés ellenére sem.

 

Ezt a levelet akkor küldöm el maguknak, sok-sok embernek és Fogyasztóvédelmi Főfelügyelethez,  ha végre ismét lesz internet a lakásban (a hibabejelentéstől eltelt idő kb 52 óra), tudja meg mindenki, hogy mivel jár az új szolgáltatásuk igénybevétele…..azzal, hogy minden addigi kommunikációt tönkretesznek.

 

50 órás várakozást követően végre méltóztattak felhívni és kijönni a végpontra, majd a szomszédos utcák vagy legközelebbi elosztóban megtaláni a hibát. Ezt követően már a telefonszolgáltatás beindult, az internet eléréshez viszont újabb központi segítség kellett. Még jó, hogy a szerelővel közösen ellenőriztük annak elindulását illetve további hibáját, központi átparaméterezés nélkül nem indult volna el. 

 

Azt kívánom maguknak, hogy járjanak maguk is így.  Remélem nem sokáig leszünk már az előfizetőjük.

 

 

2007.12.15.