TUZI Creative Commons License 2007.12.14 0 0 3101
Azért a szlovákoknál se várj csodát. Olcsóbbak lényegesen, más a hozzáállásuk, de alapból, ők is inkább csak csere szakemberek nem szerelők. Vagyis egy olajcsere, meg más kopó alkatrészt kitudnak cserélni, de a szakértelem ott is nagyon kevés.


Mielőtt letámadnátok hogy ennyire leminősitem a szervizeket. Elmondok két példát.
Későn jutott eszembe már átvétel után a kormányról vezérelhető rádió. Nekem ez természetes volt a 10 éves Megánomon alap volt már akkor is.:-( Na nem baj majd be szereltetem. Több mint egy évembe, és nem kevés pénzembe, idegeskedésembe került a dolog. Egy pl. a szlovág szervízről. Nem vállalta, majd oda jutottunk, hogy inkább vegyek egy új autót és abba rendeljem meg. Ez komoly. A magyar szervízeknek, igen többesszám, gőzüksem volt hogy mit és hogyan. Vagy 3-4 szervíz próbálkozott de nem jutot semmire.:-(

A másik dolog , kértem , kint is hogy szeretnék acél kartervédőt , nemtudnak rendelni, csak ha én megmondom a pontos tipusszámát. Elmennek a francba.

Ma már van rádióvezérlésem, és van kartervédőm. Igen most jön a reklám KoBé mesternek hála. Lehet hogy ezért fogom hozzá hordani az autót még olajcserére is??


Na még egy pár pl. Szerettem volna egy vezetéket behúzatni a motortérből a közép konzolhoz. A márka szervízek , vagy nem vállalták, vagy írreális összeget kértek. Taxi órás barátom kb, 3 perc alatt befűzte.
Kértem egy 12V ajzatot a csomagtartóba. Tipp mennyiért tenné be a szervíz??? 20 az az húsz ezer forint. Elmennek a sunyiba. Talán ezután megértitek hogy le rabló bandázom az egész bagázst.
Előzmény: valaki ül kint a szárnyon (3100)