BMW Power Creative Commons License 2007.12.13 0 0 760
Ha úgy jobban tetszik akkor úgy irom hogy az M47 motoroknál a hajtókarpersely-dugócsapszeg kenés gyenge pont, amin egy csodaolaj sem segít. Nem véletlen hogy az M47N jelü motorban épp ott(is) változtattak.
De tök felesleges a marketingduma, a tapasztalat azt mutatja hogy nem az a baj hogy milyen olaj van benne hanem az hogy figyelmetlen embereknek már rég nem ér bele a nivópálca az olajba :-) vagy 2 tulajjal ezelött volt cserélve stb.
Ezerszer hamarabb ezer ok miatt tönkremegy a motor mielött még bármi eltérés, hiba kimutatható lenne más más olaj használatából kifolyólag.
Hány 30d-t látunk amiben átereszt a nagynyomásu pumpa a blokk felé, tudod mikor veszik észre? mikor páff a dugó nem tud lemenni mert a blokkban félig áll a gázolaj :-)) tudod milyen viszkozitása van akkor? :-)) de még megy.....
Előzmény: BMW Power (759)