Szia!
Hát igen, a remot Dáliák sem éppen a megbízhatóságukról híresek. Pedig pár évtizeddel ezelőtt classic M47-esek jártak általában 4 kocsival a "felsőn" is, meg még ki tudja milyen tehervonatokkal...
Nem biztos, hogy a legrövidebb út a legjobb.
Ezzel én is egyetértek, csupán arra szerettem volna inkább felhívni a figyelmet, hogy megfelelő infrastruktúra esetén lenne teherfogalom a 87 felsőn is, és ha nem 20-szal cammognának a Bz-k Putnok-Királd között, talán utasokat is lehetne nyerni, illetve meg lehetett volna tartani őket.
Csak sajnos nem ezt a világot éljük, egyszerűbb mindeféle mondvacsinált számokra hivatkozni és valamire azt mondani, hogy ez veszteséges és kihasználatlan, ahelyett hogy minimálisnak mondható befektetéssel (esetleg a menetrendek jobb összehangolásával) valamit javítsunk a jelenlegi helyzeten.
Hú, ez szép körmondat lett, no mindegy...