nullakettes Creative Commons License 2007.11.28 0 0 33581
A cápa bmw fórum bezár Ön elérte az cápa bmw weblap utolsó oldalát. November 30-án bezár a bazár, nincs több ingyen hirdetés, moderáció miatt lázadozás, retorziók nélkül emberek szidása, okoskodás, kevéspénzes találkozó szervezési lehetõség. Lehet menni máshova. Gondolkodjon el a következõkön:

    Általában miért olyan emberek bírálnak komoly produktumokat, akik semmit se tettek le a témával kapcsolatban Miért lehet az, hogy amikor ezek az emberek kezükbe kapják a lehetõséget, hogy valami jobbat alkossanak, akkor sunyi módon véletlenül sem jelentkeznek, hogy megmutassák az, hogy miként kell jobban csinálni Miért gondoldhatják azt egyes emberek, hogy egy fórum, egy domain és egy webtárhely fenntartása ingyen megoldható, amikor profi szervereken, jó sávszélességgel, nagy tárhelyek éves szinten 20-50 ezer forintért bérelhetõk Minek köszönhetõ, hogy Magyarországon BMW márka kedvelõi toronymagasan vezetik a széthúzó autómárka tulajdonosok listáját Mi az oka annak, hogy Magyarországon minden 10 cápa bmwbõl 6-7-nek problémái vannak a papirjaival, motorcserés, AF-es alvázszámos, kókányolt alvázszámú, és üzembentartóival használja a tulajdonos úgy, hogy erre ország világ elõtt büszke Miért gondolják egyesek, hogy a szabadidejébõl és a pénzébõl kötelessége bárkinek is egy hobbira napi több órát áldozni Mikor fog eljönni az az idõ, amikor az emberek többsége nem azért vesz cápa bmw-t, mert olcsón megvehetõ, van hozzá olcsó bontott alkatrész, és köthetõ rá olcsó biztosítás Mi az oka annak, hogy a hazai cápa bmw tulajdonosok jelentõs részét 17-22 éves gyerekek alkotják, akik képtelenek néhány évet várni, mig lesz munkahelyi fizetésük, ezért azonnal kell nekik egy autót max 30 ezer forintért, amit üzembentartóival, és részletfizetéssel szülõi zsebpénzbõl és pár ezer forintnyi fõiskolai ösztöndíjból akarnak megvásárolni Miért nem változik ezen gyerekek által megvett autók általános mûszaki és karosszéria állapota 1-2-3-4-5 év után sem, és miért kezdenek folyamatosan megszépülni azok az autók, amiket a tulajdonosok akkor vettek meg, amikor a fizetésükbõl megengedhették egy ilyen költséges hobbi finanszírozását Miért lehet az, hogy az igényes felújítások egyes részeinek (lakatosmunka, fényezés, ülések újrabõrözése, motor felújítás) árai ismertek, mégis amikor ezt bárki leírja, akkor a társaság nagy része szívgyógyszer után nyúl, mert leírva ennyi pénzt még életükben nem láttak Miért lehet az, hogy a fejlett Nyugaton dicsõség egy gyári állapotú autó birtoklása, és ezek az autók a piszkált autókhoz képest sokkal jobb áron cserélnek tulajdonost, addig nálunk itt a magyar pusztán egyes emberek szerint szégyen, ha valakinek gyári állapotú autója van/lesz, és 40 ezer forintnál drágábban merte megvásárolni Gondolja végig, hogy milyen szinten volt a BMW-s klubélet 5 éve, milyen szinten van most, és milyen szinten lesz 5 vagy 10 év múlva, és mikor érjük meg azt, hogy Magyarországon Nyugat európai szintü klubéletet lehet szervezni Miért lehetséges, hogy amig más hazai autós klubok folyamatosan egyre szinvolasabb rendezvényeket szerveznek, addig a cápa bmw találkozók 5 éves történetében idáig az volt a legsikeresebb, amit egy budapesti bevásárló központ parkolójába szerveztek, körülbelül 20 perces munkával Vajon miért sikeresebb egy olyan találkozó, ahová 2 e forint a benzinpénz, és 20 perc alatt meg lehetett szervezni, mint egy 2 hónapos munkával több tízezer forintból szervezett egész napos, szinvonalas találkozó, ahová kb. 10 e forintnyi benzinpénzbõl lehetett eljönni Ne gondolja, hogy azért mert egy bmw-s közösség vagy klub tagja lesz, olcsóbb lesz a fényezés, lakatolás, beltér felújítás, vagy Ön klubtagként olcsóbban fogja kapni a bontott alkatrészeket, ameddig a pénz és az érdek a legfõbb mozgatója a hazai bmw közösségnek. A youngtimer/oldtimer bmw-kkel foglalkozó emberek egy része anyagi haszon miatt foglalkozik ezzel a hobbival, innentõl fogva Ön továbbra is bármit meg fog tudni venni tõlük, hiszen senki nem ellensége a saját pénztárcájának. Vegyen egy közepes állapotú autót, újítsa fel tisztességesen, aztán örüljön neki, és használja az autót.

535-ös HTTP-hiba - A cápa bmw fórum bezár
Internet Explorer