Mr_Fusion Creative Commons License 2007.11.23 0 0 2770
A mentátok egyik-másik beszólása nem volt rossz, az Ordosokét bírtam pl. ahogy minden küldetés briefjét három szakaszra bontva mondta el ("That is an order..., That is an advice... That is... a threat..."). Sok egyébre már nem emlékszem, a Dune 2-t viszont mostanában vettem elő, de hogy őszinte legyek, mai szemmel elég unalmasnak találom, nem sokat kell/lehet benne trükközni, csak koppanásig legyártod az egységeket, aztán elindulsz, és lepucolod a mapet, és ezt 15ször egymás után.

Az Emperor: Battle for Dune-t ismerte valaki? A játékmenete kb. a W40k: Dark Crusade előfutára volt annyiban, hogy a már elfoglalt területekre is vissza kellett néha menni, mikor az ellenség újra megtámadta, voltak valami speciális egység-kombinációk amiket az elején lehetett kiválasztani, valahogy úgy, hogy a fő oldal mellé (Ordos, Atreides, Harkonnen) lehetett szövetségeseket választani (pl. Liga, Fremenek, KHAFT, Tleilax, House of Ix, meg még pár), amik plusz egységeket meg képességeket adtak.
Viszont borzalmasan nehéz, meg hosszú volt (csak az egyik oldalt játszottam végig, de az is hónapokig tartott), de elég változatos küldetések voltak, nem csak a szokásos "semmisítsd meg az ellenség bázisát", néha kommandóakciók limitált számú speciális egységgel, meg ilyenek.
Előzmény: Dohi (2768)