Ez pedig tudtommal az :)
Szerintem is, csak itt a múltkor már majdnem meggyőztek az ellenekzőjéről :-)
Te utazol szerintem rossz vonatokkal
Akkor megnyugodtam, hogy volt értelme a 2:21-es menetidőnek, mert legalább az ingán van utas - lehet, hogy az ütemesség miatt. :-) Egyébként az 5516-os vonat péntek este a Füzesabony-Eger távon a maga 30 utasával (ebből 7 az IC-ről) elég nevetséges. Azok a régi szép idők.
egyik reggeli illetve délutáni pécsi IC Halbis lett volna
Szerintem ennek a Pécsiek örülnek a legjobban, hogy nem az lett. Utaztam nyáron halbis IC-vel a Balatonról, hát mit ne mondjak, szauna. 350 ft-ért. Persze Egerből Pestig kibírnám vasárnap esténként, mert az csak 1:34 :-)
Ez a -10%os csökkentett ITF verzió volt, ami úgy néz ki, jelen állás szerint nem valósul meg
Én is ezt hallottam, csak nem tudom, mennyire publikus a téma, ezért nem írtam róla bővebben. Viszont ha már te is tudsz róla, akkor gondolom nem titok, hogy a 18:36-ost is csak 60-ig akarták járatni. Nem tudom, most mennyien vannak rajta, de biztos, hogy többen, mint a 20:36-oson, ami meg végig ment volna. És nem értem, mi értelme egy olyan vonatot kivenni, ami évek óta járt, és meghagyni helyette a 20:36-ost. De remélem, ez már a múlté. Én inkább utóbbit járatnám Hatvanig, de egy hatvani személyre meg minek 7 kocsi.
Meg én azt vallom, hogyha marad 4 gyors, akkor egri ITF a kukába, és legyen rendes gyors. Vagy legyen ITF Fa-ig, de ne hatvanig. Az egri gyorsok legyenek rendes gyorsok, ha ritkítás lesz. Mert tavaj ugye rövidebb volt a menetidő, volt 3 gyors. Ha most megint annyi lesz, ne 2:21 legyen. Nem tudom, mennyi létjogosultsága van a 2 órás ludasi ütemnek, de én 4 órásban is kiegyeznék.