Sziasztok!
Nem gondoltam, hogy mostanában ide fogok írni, azt hittem, hogy itt tényleg csak az Eger-Szilvási vonallak kapcsolatos dolgok lesznek, de hát nem így hozta az élet. Azért hátha letol majd megint valaki, hogy reagálok a 80-assal kapcsolatos dolgokra! :-)
Követeljük vissza 3xxx-ként egy vezérlővel és 3-om Halbi kocsival!
Ennek én is nagyon örülnék, de kicsi a realítása.
Egernél meg lehetne az, ami Gyöngyös esetében (vagyis Szolnok adná a kocsikat).
Lehet, én utazom rossz vonatokkal, de én 30-40-nél több embert nem szoktam látni a gyrosokon se, kivéve nagyon néha, az ingán meg tuti nem. Így hát félek, hogy lassan átveszik a füzesabonyi inga szerepét a BZ-k, mint ahogy teszik azt most a délelőtti és esti fordákban. Az pedig menetidőnövekedéssel jár, minimum 1, de inkább 2 perccel.
Mondjuk a Bz-nek is megvannak a maga előnyei. Mivel rövid a szerelvény, így 3 perc alatt el tudja hagyni a füzesabonyi váltókörzetet, míg a 7 kocsis egri gyrosoknak ehhez 4 perc kell. :-)
Vagy venni még Talentet vagy Flirtöt és ide is azt rakni ingának nem?
Meg egy rendes 120-as pálya.
Meg 1:50-es menetidejű gyorsok, Maklár-Füzesabony-Kál-Kápolna-Vásmosgyörk-Hatvan megállással :-))) Ezekkel talán vissza lehetne szerezni valamit. Tényleg jó lenne ide Flirt meg 120-as pálya, de gondolom te is poénnak szántad :-) Ha nem, akkor maximálisan támogatom! Az a gáz, hogy az ütemes fórumán én csak egy vasárnap esti desiro IC-t kértem, de azt sem tartották gazdaságosnak :-(
De azért egy fokkal még jobb a miskolcinál, abban legalább néha találkozik az ember szappannal... No mindegy, ez szerény véleményem. :)
Az 5516-os egri gyorson mostanában van minden: fűtés, világítás, wc-papír, kéztörlő, víz. Az 1. kocsiban fűtés, a másodikban világítás, a 3.ban WC-papír... :-)
Nem lenne hülye ötlet. Eger megérdemel ennyit ,sztem, de mivel halbis kocsi itt nincs ÉK-en így kicsi az esélye, pedig érdekesen festene egy 3xxx-es szili halbis kocsikkal. és akkor ez csak Egeré lenne
Ennek én is nagyon örülnék, de kb. az lenne a válasz, hogy inkáb arra jár, amerre meg tudják tölteni. És sajna jelenleg ez igaz is.
De ha meg lesznek a 3000-es Szilik, elképzelhető, hogy távvezérelve közlekednek majd Bp-Eger között, a gyorsban - ha marad a jelenlegi forda.
Vagy a 9:05-ös gyors. Kaptam már olyan menetrendtervezetet egy titkos jóakarómtól, amiben csak Hatvantól ill. -ig közlekedett. Pedig ezt én gyakran használtam, mert szerintem ez jó volt. De ez még csak 1 a sokmillió tervezet közül, ami kering. Majd meglátjuk!
Egri oldalban inkább ne legyen szolnoki vk. mert a gyöngyösibe is elég ha sírva fakadunk néha. Csúnyát inkább nem írok a szolnoki fenntartásról de járjanak inkább ők rajta!
Nem tudom a 18:36-os vonat melyik postabhv-kból van kiállítva, de a múltkor majdnem sírva futottam el, amikor felszálltam. Pedig nem vagyok egy válogatós típus. És a legszomorúbb az egészben az, hogy ezek max. 7 éves kocsik, és a 30 éves Bhv-k tisztábbak! Persze mindent fehérre kell festeni, azon látszik meg legjobban a kosz!
Hát persze hogy nincs! Minden fejlesztés csak a nagyfalu és vonzáskörzetét érinti. Miskolcnak meg csak a pelyva jut :-((( Mint anno a Leos időkben.
Azért Miskolc fele legalább megpróbálják szinten tartani a pályát, meg jó a menetrend. Mert pl. a 30-ashoz képest a 80-as a mennyország. Az meg, hogy a miskolci gyorsoknak 2:25 a menetidejük, az egrieknek meg 2:21, szerintem mindent elárul. És azért MS-nek nagy előnye a kétvágányos pálya, mert Nagykanizsának vagy Veszprémnek sosem fognak tudni olyan ütemest csinálni, annyi mentesítővel, mint MS-nek! Mert pl. Ms-nek azért péntek du. is van 2 mentesítő gyorsa, pedig el lehetne jönni az egri gyorsokkal is Fa-ig és átszállni!