89- ig gyártottak 944 s típust 190 pacival, ugye az azért annyi mert a 2,5 literes 160 valahány lóerősre felbiggyesztettek egy 16 szelepes hengerfejet.
S2-est, ha minden igaz 89-től gyártottak, szintén 16 szeleppel de 3 literrel. S2 nem csak kabrió, hanem van sok coupé is, az meg szintén van sima tetejű meg targa ( kivehető tetejű ) kivitelben is.
Kabrio meg létezik turbó kivitelben is, 250 pacival, 2,5 literrel.
jaja
és turbós volt 220 és 250 pacival, az utóbbi a 944 Turbo S
viszont 220 pacis turbós kabrio nincs.
bár az én tudásom kissé hiányos a témában, de azért valahogy így van, ha nem akkor tévedtem...
:-)))
Miki
Bármennyire jó autók ezek, azért azt vedd figyelembe hogy legalább 15 évesnél öregebbek, az alkatrész ár nem olcsó, a bontott meg hektikus. Egy motorgenerál lehet 250- 500 ezer. futómű és fékgenerál meg szintén... kevés szerelő ért hozzá, jobb ha magad szerelsz, aki meg ért hozzá az nem olcsó. ja és semmi sincs azonnal, az alkatrészekre várni kell, nekem még az S2 légszűrőbetétet is német o.-ból kellett 7500-ért behoznom ( 1 hét), de mint kiderült ez olcsó volt mert nemrég még 12-ért adták.
a bódéról meg ne is beszéljünk, mert ha netán lezúzod jobb ha ....