Az ütemes menetrenden talán annyit lehetne javítani, hogy amint beért utasok fel és le majd go. minek áll 15 percet, merthogy annyit áll mindkét irányba. Vonat nincs előtte. egymást nem akadályozzák, mivel egyszerre érnek Fa-ba. Az IC előtt 10 perccel ér be legalább. ráadásul az IC az esetek 80%-ba késik. legalábbis ami kör IC az biztos. A miskolci már nemigazán ,mert annak kisebb útvonala van így kisebb a hibalehetőség.
A lényeg az a 15 perc mert ugye most asszem 2:21 perc a menetidő. na most ezzel 2ó:6 percre lehet faragni a menetidőt ami az IC-től 5 perccel van elmaradva. Bár az ICből is faragható lett volna 15 perc ha nem csatolták volna a Miskolcról jövő IC-re. De ez már múlt idő.
Engem amúgy a gyorsvonat megnevezés idegesít a legjobban. Mivel Hatvanig személy. Az út fele személy. Mondjuk én csak Maklár, Fa, Kál, Vámosgyörk helyeken állítanám meg a vonatot ezzel már 2óra alatt járna a vonat, a buszt is überelné, de ez a verzió már nem jó ,mivel a kis falvakból volna felszálló. meg ez az egy vonat áll meg. max reggel meg délután van néhány személy. De akkor abba kötök bele, hogy a miskolci gyors miért nem áll meg ott ahol az egri? Miskolcra van rengeteg vonat. IC, gyors, személy, Egernek van 2 óránként gyors és akkor azt is állítsuk meg az út feléig mindenhol? Jó én Nyíregyre járok heti rendszerességgel, csak bosszant a dolog hogy van napi 8 gyorsunk. jó ez is előrelépés mivel korábban volt 3 vagy 4 gyors. Csak ugye a körülmény az borzasztó. a 10,12,18-as gyors ok ,mert azok kultúrált kocsik, de a többi okádék... tegnap is jöttem az egri gyorssal eszméletlen retkes kocsik (1-es osztályzat), beltér meg erős 2-es. amivel jöttem nemzetközi gyorssal Miskolcról azon a szlovák kocsik beltere 3/4-ed.