UV FOREVER Creative Commons License 2007.11.08 0 0 2301
No comment.

Konrád Gergőnek hívnak, Martonvásáron élek, diák vagyok, Pestre járok a B.C.Sz.I.G-be.

November 4.-én elmentem a helyi MÁV pénztára, diákBKSZ bérletet venni. A pénztáros hölgy közölte, hogy még sajnos nem érkezett meg.
November 6. Kedd. Reggel, mielőtt felszállok a 6:48-asra, a pénztárba megyek, és BKSZ bérlete vennék. Ha lenne. De nincs.( A pénztáros hölgy a vasúti csatlakozó bérletet már ki tudta adni, így megvettem. )Mondom, jól van, no problem, mert (mint hirdetve vala,) _(talán az ünnepek miatt)meghosszabították az érvényességet hetedikéig!!_. (A pénz nálam maradt, mert ezek után este, a Körtéren szerettem volna megvennia a bérletet.) Így lelkiekben megnyuodva vonatra szálltam, majd jött a MÁVkaller, mutatom a bérletet, minden a legnagyobb rendben, stb.
Megérkezek Kelenföldre, leaszállok, 47-49pótlózok, szenvedek a suliban, ahogy az lenni szokott...
November 6. Kedd. Délután, iskola után, kb 1/4 5-kor. Felszállok a 61-es villamosra a Csörsz utcánál, a Körtér irányába. (Psz.: 4033, ha jól emlékszem) Hegyalja útnál jön a BKVkaller. Tárca elő, bérlet(mint hogy nem volt más, még az októberi, ami ugyebár, a kapott tájékoztatás értelmében _érvényes_) felmutat. Kaller megszólal: Októberi. Mondom, igen, októberi. Erre ő: November 6.-a van. Én: igen.
Kaller: de csak 5.-éig volt érvényes.
Ezek után tárgyilagosan, higgadtan, kulturált formában elmondtam, hogy az érvényességi idő meg van hosszabbítva. Mondja: ötödikéig. Erre elmondtam neki, hogy a MÁV pénztárban Martonvásáron nem kaptam bérletet. De (elnézést a vulgáris kifejezésért) ő magasról szart rá, hogy mit mondok, és elkezdte kiállítani a csekket 10000 FT-ról. Én még mindíg próbáltam az igazamat védeni, de ő akkor már a diákigazolványomat kérte, és szépen mosolyogva, mintha ovodás lennék, elregélte, hogy rendben van, _hisz nekem_, és 8 napon belül eldzsasszolok az akácfa utcába, és bemutatom a bérletemet, és akkor _csak_ 2500-at kell lepengetnem.