Dreamer Creative Commons License 2007.11.02 0 0 2815
Akkor kezdjük a kályhától:
"Szevasztok,

A gyerek valamit elnyomkodott a OII-ben, piszkálta a napi számláló gombját és most a szervizidőből visszalévő kilométer 15000-et mutat, meg 372 napot. Az autóban nincs még 2000 sem, és a hosszú szervizintervallummal 2 év vagy 30000-el adták át. Mit tudok tenni????"

Amit erre reagáltam valóban faszság volt a részemről. Sajnos az a tapasztalatom a márkaszervizekkel, hogy egy nagy átverős lehúzós banda (tisztelet a kivételnek).
Nem rég vásároltam új autót, csak néhányat említsek a bonyodalmakból:
- Nem megfelelő izzókészletet adtak
- Nem megfelelő olajat adtak (LongLife-os autóhoz simán odanyomtak egy kiló normál 1000 Ft-os olajat!)
- Nem megfelelően írták be a szervizintervallumot
- Nem tudták megfelelően beszerelni a rádióm (3-4 mm-t kilógott)

Ezek után én fenntartással kezelek bármilyen szerviz akciót (kivéve ahova hordani fogom, mert ott van "beépített emberem").

Azért írtam, hogy zárjuk le, mert ez meddő "vita", ezerszer komolyabb dolgokról is szólhat a szó. Én elismerem, hogy túl hevesen buzdítottam a kollégát, de abban kitartok, hogy valami ott nem jól van, és célszerű egyeztetni a servicével. Valamint amellett is kitartok, hogy a kölök nem valószinű, hogy eltekergethette a szervizintervallumot!

Ha bármi kérdésed van, úgy emlékszem az ímélem publikus, folytassuk ott és ezzel a hülyeséggel ne terheljük a topikot, nem erre való!

Dreamer

Előzmény: TUZI (2810)