mumtaz Creative Commons License 2007.10.29 0 0 885
Az enyém egy '97-es X20XEV 'B' vectra, amiben még sima bowdenes a gázpedál és nem elektronikus, mint a '99 utáni vekikben. Ebben a tempomat úgy van megoldva, hogy jön egy bowden a gázpedáltól és jön még1 egy állítómotortól. A tempomat elektonikája ezzel szabályoz.

A tempomat kapcsolója egy billenő "kapcsoló" és egy nyomógomb. Ez mind az indexkapcsoló végén van. a billenővel lehet növelni vagy csökkenteni a sebességet, a nyomógombbal pedig ki/be kapcsolni a tempomatot.

Mellesleg nekem a tempomat bowdenje el van szakadva. Csergőnél ez a bowden 22000 kemény magyar forintocska. Ha a tempomatot valaki egy ilyen bowdenes gázpedálos vekibe utólag akarná beépíteni, annak csak az állítómotor és a bowden 110 000 Forint. Az eladó nem tudta, mit is akarok és ezt az árat mondta be. Aszittem, hanyattvágódok.
Előzmény: Shomee E34 (879)