BMW Power Creative Commons License 2007.10.27 0 0 390
egy fenét :-)) be is baxna ha a turbótol származna. ami a szívócsőben olaj van az mind a kartergáz elszívón keresztűl -turbon keresztül- jut be a szívócsőbe. De nem a turbotol származik. Ha a turboban kimegy a tömités akkor nem folydogál hanem ömlik, bele a kipufugóba is és kék kondenzcsíkot húz a verda.
Nem sok az csak soknak látszik, ha sok lenne akkor kéken füstölne. minden td autónál természetes jelenség, nem különösképp kell foglalkozni vele, tisztitás után is egyből olyan lesz. Legfeljebb az egr után az olajpárás köd keveredve a kipufugóbol érkező forró szemcsékkel együtt letapad a szívócsőre. érdemes megszüntetni, működtető vákumcsőbe egy csavar és kész. soha többet nem lesz trutyis.

(A digók persze vagy 33 éve rájöttek arra hogy érdemes egy lecsapató tartályt rakni a kartergáz elszivó után és abban lecsapódik az olaj és azt visszavezeti egy cső a karterba. működik is, jól.)
Előzmény: Vojnó (358)