Köszönöm, kérek engedélyt meghunyászkodni. :oD
A szívocsonkban lévő olaj a turbotól származik.
Ha nincs, olyan nincs, ha van akkor kevés legyen.
Kb ennyi a meghatározás. Nehéz megítélni mennyi lehet, de ki lehet takarítani az egész rendszert brigéc-olajjal és meg kell vizsgálni 100km után.
Ha nyomokban előfordul akkor jó, ha lucsog akkor kaka a turbó tömitése, de ez az olajfogyasztásán is érzékelhető!
A hőmérőt a MoDiC-kal meg tudodm nézni milyen értékünek látja a beszívott levegő hőmérsékletét. (ha a rendszer tucsog az olajtól az IC nem tud hűteni)
Igazán nem hiszem hogy érezhető, mert terhelésen a magas hőmérsékletű beszívott levegő nem ideális égést okoz (ezért is van az IC ) és ha ezt veszi a vezérlő akkor elveszi a nyálat, illetve nem ad maxot, amolyan "vészüzem" de hogy érzékelhető lehet azt nem tudom. pedig...