Na igen, a storage-ok iszonyatosan fejlődnek. És nincs az a lemezterület, amire nem lehetne "értelmes" indokkal tenni még valamit, csakhogy elfogyjon.
A kereskedők szeretnek egyéb igényeket támaszatni, mint ami van, mert különben hogy fogják azt eladni, amit árulnak, de egyébként finoman szólva "megelőzte a korát"?
Egyik ismerősöm mondta, hogy a kereskedőknél létezik egy "beszomorítás" nevű lépés, amikoris elmagyarázzák a potenciális vevőnek, hogy mi is az igazán nagy hiba a meglévő rendszerével. Amikor ez sikerül, akokor persze kiderül, hogy neki viszont van egy olyan terméke, ami az illető hibára tökéletes megoldás. Persze arról nem szól a fáma, hogy egyebekben mi olyat nem tud, amit a régi rendszer igen...
Azt gondolom, hogy céges IT startégia szintjén mindenképpen érdemes a dolgok újrafelhasználhatóságára törekedni (pl. közös ügyféltörzs), csak arra kell vigyázni, hogy ez ne váljon túlzott hibaforrássá (pl. kis teljesítmény, single-point-of-failure, stb.) Ehhez pedig előre kéne gondolkodni kb. 3-5 évet és ha változtatni akarnak, akkor azt inkább új startégiai irány felvételével kell figyelembe veni és nem hirtelen kormánymozdulatokkal.