Két megjegyzésem lenne a tapasztalatoddal kapcsolatban:
"Mikor elhoztam a kereskedésből 3 km-rel, rögtön mentem sógorékhoz 100-as Carrera-t töltögetni. Teletettem, majd 200 km-re rátankoltam szintén a sogorok féléből. 10 liter lett a fogyi de így az elejeén nem akadtam ki rajta. Majd a második tankolást 300 km után ejtettem meg, még mindig a sógoroknál. Ekkor már közel 1 literrel lett kevesebb a fogyi. Ezekután mivel nem igen tettszett a fogyasztás mérő állása 350 km-re a tankolás után (ugyanIS 32 liter ment rá erre a távra) átmentem a honi kútra és teleraktam EVO naftával. Ez asszem 99 vagy 100-as. Mentem 250 km-t, és láss csodát úgy hogy még a maradék tizenennyihány Carrera-ra tettem rá, azonnal kicsivel 8 alatt lett a fogyasztás. Most jöttem meg egy újabb 250 km-es táv utáni tankolásból, és újra csodálkozó tekintettel nyugtáztam hogy 18 literrel megúsztam a dolgot"
1.Manapság már nem szokás bejáratásról beszélni,de akkor is az új,szűz motor alkatrészeinek össze kell rendesen kopnia.Amig ez nem történik meg,addig nagyobb a súrlódás (teljesítmény veszteség) ergo nagyobb a fogyasztás.Pár száz km megtétele után teljesen természetes a fogyasztás csökkenés,ennek semmi köze ahoz,hogy hol tankoltál!
2.Új kocsi: nem ismered,még rendesen nem érzed.Úgyszintén megteszel vele pár száz km-t mire elkezded kiismerni.Mekkora gyorsításhoz mennyire kell taposni a gázt,milyen fordulatszám ideális az egyes fokozatokban,hol érdemes fel-le váltani.Amikor ezeket mwegismered ugyancsak lejjebb megy a fogyasztásod!Ennek megint semmi köze a kúttársasághoz.