Igazad van! Az a baj, hogy egy ilyen csöppséget is úgy elemeznek mintha azt egy családi autónak tervezték volna. Mi értelme van egy zsebkocsinál arról beszélni, hogy mekkora a csomagtere. A kedvencem amikor kategórián belül hasonlítgatják össze őket, és aztán az egyiket lehordják, mert abba eggyel kevesebb zsemle fér:)))
Ezeket a kocsikat városi rohangálásra tervezik, a csomagtartójukat meg egy sporttáskára, esetleg egy napi bevásárlásra, és a motorokat is ezekhez az igényekhez igazítják.
Egyedül mi (H) vagyunk annyira nyomorultak, hogy családi és versenyautó célra 1.2-1.4-es miniautókat vásárolunk, mert erre futja, és mert kell az új, mert az meg presztizs...
Ehh..imádom az ilyen teszeteket, csak aztán végül mindíg felk....rom az agyam a nyomorukon.
De tényleg, nekem senki ne akarja bizonygatni, hogy az új Suzukiával ugyanolyan kényelmesen elmegy nyaralni, ugyanannyi csomaggal. Meg mit várnak egy kisautótól, ezek nem sportgépek, tökéletesen jó hozzájuk az a teljesítmény amivel kiadják őket. Ha meg egyszer lesz benne egy 150Le-s motor, akkor azt nem azért fogják kiadni, hogy gyorsan tudjál nyaralni menni, hanem hogy dísznólkodjon apu kisfia vele, meg be tudjon csajozni.
Az egyterű meg a másik kedvencem. Ez az autóipar egyik legnagyobb beetetése....
Ezek sima törpekocsik, amiknek a tetejét 20-30cm-el megemelték -ezzel gyakorlatilag az összes menettulajdonságát drasztikusan lerontva. Így felültettek egyenesbe, mint Zsuzsit a hokedlira, és falls térérzetet adnak a fjednél lévő térrel. Ha egyenesen űlsz, a tested is kellemetlenebbűl érzi magát lassítás-gyorsítás esetén, az oldalsó stabilizálásról nem is beszélve. Így nyertek egy papíron kétszer akkora csomagtartót, amit ha nincs rács a hátsó ülléssor mögött, akkor természetesen nem tudsz kihasználni, csak egy szép szám az egész.
És oldalszélben milyen fasza vezetni őket, azokon a "sportos" futóműveken! :)