Na igen jó kérdés.
A mai forgalomban, és értékmegbecsülési felfogással (mármint némely autós csak használati eszközként értékeli az autóját), igazi veteránnal nem látom értelmét a napi autózásnak.
(igazi veterán: 170-es Mercedes, Tatra 51 B, szóval a 30'-as évek autója)
Egy 6X9-es Rodenstock-al nem tolonganék a fotósok között egy fogadáson.
Egy 56'-os Opel Record Olympia-val bátran futkosnék a forgalomban, és a Zorki-val szívesen fotózok a városban, vagy bárhol.
Én 44e.km-t futottam 86'-tól 1998-ig az oldakocsis BMW R 12-vel, egy alkalom volt csak hogy biztosítóhoz kellett fordúlni (fizettek is rendesen).
Na de akkor még nem volt ennyire galád a közlekedési morál. Ma már nem járnék a forgalomban vele napi használatban, pedig jól kezelhető, és minden tekintetben alkalmas városi vagy hosszútávon a közlekedésre.